Ποιά ηλεκτρονικά παιχνίδια δουλεύουν περισσότερο;


Μια μέρα, ένας πελάτης μπήκε στον χώρο μου και ρώτησε: "Ποια παιχνίδια δουλεύουν περισσότερο;" Ήταν ένας νεαρός επιχειρηματίας που ήθελε να δημιουργήσει έναν χώρο διασκέδασης με ηλεκτρονικά παιχνίδια. Το ερώτημά του δεν ήταν μόνο συνηθισμένο, αλλά άγγιζε την καρδιά κάθε επιτυχημένης στρατηγικής σε αυτόν τον κλάδο. Ας σας διηγηθώ κάποιες από τις απάντησεις στην ερώτησή του, με βάση την εμπειρία μου αλλά και το συνομιλητή. 


Κατηγορίες Πελατών

Η πρώτη ερώτηση που του έκανα ήταν: "Τι είδους πελάτες θέλεις να εξυπηρετήσεις;"

Οι πελάτες που επισκέπτονται έναν χώρο με ηλεκτρονικά παιχνίδια δεν είναι όλοι ίδιοι. Σκεφτείτε:

1. Μοναχικός Παίκτης: Ένας νεαρός που θέλει να παίξει για λίγο μόνος του.
2. Ζευγάρι: Ένα ραντεβού που καταλήγει μπροστά σε ένα claw machine.
3. Οικογένεια με παιδιά: Γονείς που αναζητούν μια ευχάριστη δραστηριότητα για το παιδί τους.
4. Περαστικός: Κάποιος που περνάει τυχαία, όπως σε έναν προθάλαμο σινεμά.
5. Προσκεκλημένος: Ένας φίλος που ήρθε επειδή του συνέστησαν ένα συγκεκριμένο παιχνίδι.
6. Τουρίστας: Ένας ταξιδιώτης που θέλει να ζήσει μια ξεχωριστή εμπειρία.

Αναγνωρίζοντας ποιος είναι ο πελάτης σου, μπορείς να δημιουργήσεις τον χώρο σου έτσι ώστε να καλύψεις τις ανάγκες του.


Αριθμός και Είδος Παιχνιδιών

Ο αριθμός και το είδος των παιχνιδιών εξαρτάται από το μέγεθος του χώρου, το κοινό που εξυπηρετείς και το πόσο ευκαιριακό ή μόνιμο είναι το μέρος. Για παράδειγμα, ένας παιδότοπος μπορεί να χρειάζεται διαφορετικά παιχνίδια από έναν χώρο ψυχαγωγίας σε ένα εμπορικό κέντρο.


Διαθέσιμος Χρόνος των Πελατών

1. Πελάτες με Καφέ: Έχουν χρόνο να απολαύσουν την εμπειρία.
2. Επισκέπτες για τα Παιχνίδια: Έρχονται αποκλειστικά για αυτή την υπηρεσία.
3. Παιδιά: Ξοδεύουν γρήγορα χρήματα για να παίξουν όσο περισσότερο μπορούν.
4. Αιχμάλωτο Κοινό: Πελάτες σε πλοία ή απομονωμένους χώρους που έχουν άφθονο χρόνο.
5. Πελάτες με Ελάχιστο Χρόνο: Θέλουν κάτι γρήγορο και εύκολο.


Ροή Επισκεπτών

Η επιτυχία σου εξαρτάται από τη ροή του κόσμου στον χώρο σου. Διασφάλισε ότι:

- Υπάρχει συνεχής επισκεψιμότητα.
- Εξετάζεις συνεργασίες με κοντινά brand names που φέρνουν κοινό.

Πότε Πρέπει να Ανανεώνονται τα Παιχνίδια;

Η ανανέωση είναι σημαντική για τη διατήρηση του ενδιαφέροντος. Ρώτα τον εαυτό σου:

1. Είναι τα παιχνίδια επίκαιρα και προσελκύουν ακόμη πελάτες;
2. Δημιουργούν συναισθήματα και αναμνήσεις;
3. Προσφέρουν πρόοδο, όπως παιχνίδια δεξιοτήτων;

Εξυπηρέτηση Πελατών

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι το κλειδί:

- Να είσαι ευγενικός και εξυπηρετικός.
- Να γνωρίζεις καλά τα παιχνίδια σου.
- Δημιούργησε προσφορές και εκπλήξεις.

Πόσο Θέλετε να Πετύχετε;

Η επιτυχία έρχεται με τη σωστή νοοτροπία:

- Επενδύεις σε κάτι που αγαπάς, όχι μόνο για τα χρήματα.
- Δες την επιχείρησή σου ως ένα έργο που απαιτεί συνεχή προσοχή.

 Γλωσσάρι Όρων

Μηχάνημα Δαγκάνας - Κουκλομηχάνημα: Ένα μηχάνημα όπου ο παίκτης χρησιμοποιεί ένα μηχανικό νύχι για να σηκώσει κουκλάκια ή παρόμοιου σχήματος αντικείμενα-δώρα.

Redemption Game (Παιχνίδι Ανταμοιβής): Ηλεκτρονικό παιχνίδι όπου ο παίκτης κερδίζει εισιτήρια ή πόντους που μπορεί να εξαργυρώσει για δώρα.

Arcade Game (Ηλεκτρονικό Παιχνίδι Arcade): Παιχνίδια που συχνά βρίσκονται σε αίθουσες ψυχαγωγίας και περιλαμβάνουν δράση, ανταγωνισμό ή δεξιότητες.

Coin-Operated Games (Ηλεκτρονικά Παιχνίδια με Κέρματα): Παιχνίδια που λειτουργούν με την εισαγωγή κερμάτων.

Call to Action (CTA): Μήνυμα ή ενέργεια που παρακινεί τον χρήστη να κάνει κάτι, π.χ., να παίξει ή να συμμετάσχει.

Interactive Display (Διαδραστική Οθόνη): Οθόνη που επιτρέπει στους παίκτες να συμμετέχουν ενεργά στο παιχνίδι.

Ticket Dispensing (Εξαγωγή Εισιτηρίων): Λειτουργία παιχνιδιών που δίνουν εισιτήρια ανάλογα με την απόδοση του παίκτη.

Επίλογος

Το άρθρο δεν έχει σκοπό να δημιουργήσει ανάγκες, παρά μόνο να λύσει απορίες. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερη καθοδήγηση.


Example blog post
Example blog post
Example blog post